Gaudir del lleure

Gaudir del lleure: Tagore

L’Agrupament Scout Rabindrahnat Tagore pertany a l’associació Acció Escolta de Catalunya Es reuneixen els dissabtes a la tarda i programen diverses activitats i sortides.

Gaudir del lleure: Balls

Cada diumge a les 17 hores sessió de balls a la sala Sant Jordi de la Parròquia del Pilar.

Responsable: Maria Rovira.

Més informació al despatx parroquial.

Gaudir del lleure: Club del Bolet

Més informació: Sr. Josep Badia cada dimarts de 20:00h a 21:00h al despatx parroquial de la Parròquia del Pilar, Tel.: 934 309 588

Persona de contacte: Sr. Badia

Gaudir del lleure: Esplai

A partir d’aquest mes d’Octubre els monitors de l’esplai associat al MCECC «Grup de Gent» s’encarregaran de l’esplai de la parròquia.

En els locals Parroquials, cada dissabte de 16:30 hores a 19:00 hores, s’ha creat una activitat d’esplai, per tal que tots els nens, puguin seguir gaudint de la companyia de la esglesia i realitzant activitats més de tipus espai lliure compaginant la formació amb la activitat lúdica.

Els nens de postcomunió i esplai passen també sobre les 20:00 hores de dissabte a l’Eucaristia i així participen de la missa juntament amb els nens de catequesi i els joves, i sobretot els seus pares.

Gaudir del lleure: Un Far de Contes
logo-far-de-contes

L’11 de novembre de 2011, al 2n pis dels locals Parroquials, es va inaugurar la biblioteca Un Far de Contes, els llibres de Literatura Infantil que formen la Col·lecció Privada de Carme Faro, qui hi treballa perquè els infants i joves puguin gaudir-ne-hi.

Carme Faro col·lecciona pessebres i llibres en general, però la seva passió té a veure amb la Caputxeta Vermella, personatge de ficció de la Literatura Infantil, a partir de la qual ha realitzat diverses exposicions temàtiques.

Paral·lelament, l’any 2010 va iniciar una activitat de contacontes, a la qual s’hi van afegir l’Alba Vilaró i la Míriam Bonet, i darrerament el José Sáez; una altra manera de compartir la Literatura Infantil amb els infants. Aquesta activitat es feia (2010-2014) cada dijous de 17:30h a 19:15h, al 2n pis dels locals Parroquials.

L’últim projecte que s’ha iniciat des d’Un Far de Contes consisteix a apropar els seus llibres als infants, a través d’un acord amb algunes parròquies i escoles del barri, realitzant tallers i extraescolars.

Alba Vilaró, Carme Faro, Miriam Bonet i José Sáez.

Anar al lloc web un far de contes

Anar al lloc web art & infants

Anar al lloc web caputxetes vermelles