• Set Logo Section Menu from Admin > Appearance > Menus > "Manage Locations" Tab > Logo Section Navigation

Nous nomenaments eclesials

Durant el mes de juliol es van produir dos nomenaments importants que afecten la nostra Agrupació Parroquial MD del Pilar i Sant Eugeni.

Per una banda el senyor cardenal D. Joan Josep Omella, va anomenar Mn. Nino
Rodríguez com a nou director de la Casa Sacerdotal Sant Josep Oriol, amb seu
al barri de Les CortsMn. Nino prendrà possessió del seu nou càrrec al mes de gener de 2022, succeint al fins ara director Mn. Josep Serra.

Aquest nomenament compta amb el suport dels bisbats de Terrassa i Sant Feliu de Llobregat, ja que la Casa Sacerdotal és una entitat interdiocesana. Mn. Nino, no obstant això, continuarà les seves tasques parroquials com a rector de Sant Eugeni, vicari del Pilar, i coordinador de la nostra Agrupació, igual que com a arxipreste.

Per altra banda, i en paral·lel al nomenament anterior, Mn. Enric Termes i Ferré, fins ara rector de la Basílica de Sant Josep Oriol, passarà a ser el vicari parroquial de la nostra Agrupació, tant a Sant Eugeni com al Pilar.  Mn. Enric també ha estat anomenat sotsdirector de la Residència Sacerdotal Sant Josep Oriol, on acompanyarà a Mn. Nino en la seva feina.

Mn. Enric residirà en la Residència Sacerdotal i ens acompanyarà en les nostres tasques pastorals parroquials. Igualment continuarà com a Vicari Episcopal de la nostra demarcació, i encara treballarà com a responsable de l’Oficina per a la preparació del proper Sínode de Bisbes.

Els millors desitjos per tots dos!