• Set Logo Section Menu from Admin > Appearance > Menus > "Manage Locations" Tab > Logo Section Navigation

DIADA DEL PILAR 12 d’octubre de 2017

•  Església oberta a les 9 h.
  • 10 H. Missa en català. Presidida pels antics rectors de la parròquia ( Carles Sauró i Mn. Pere Boixaderes). Canta la Coral Estel.

• 11’30 H. MISA BATURRA. Misa mayor presidida por nuestro arzobispo de Barcelona, cardenal D. Juan José Omella Omella.
  • Hacia las 13’15 H. Bendición de la vidriera de la capilla de la Virgen de la Valvanera, patrona de la Rioja, a cargo del Cardenal Omella.
  • Cap a les 14 h, al pati de l’escola parroquial IPSE, assemblea anual de l’Agrupació Parroquial Sant Eugeni – MD del Pilar. Dinar de Germanor.
  • 18’30 H. Santo Rosario y
  • 19 H. Misa en castellano, presidida por Gabriel Carrió, y dinamizados por la Cofradía de la Valvanera.
  • Cap a les 20h. es clourà la Diada del Pilar.